Tänään haluaisin... ;D

Mekon! Mulla ei ole yhen ainuttakaan arkimekkoa. En ole koskaan käyttänyt mekkoja arkipäivinä ja nyt haluaisin. Kävin kattelemassa H&M:n sivulla mekkoja, mutten uskalla tilata. Haluan sovittaa monia eri vaihtoehtoja. Olen pariin otteeseen tilannut hennesiltä vaatteita ja ovat olleet pettymys. Ihan erilaisia minun päälläni kuin kuvissa. Palauttaa en kuitenkaan ole jaksanut. Katselin kuitenkin siis kuvia sivuilta, helpotan huomista ostosreissua ;D Jotain tämän tyylistä ehkäpä voisin harkita ja etsiä:

DL530_58011_88002_64_2446.jpg

TAI


DL535_58012_11003_43_2359.jpg
Nuo näyttivät kivoilta, joita voisin ehkäpä pitää arkikäytössä. Olen aika nössö kokeilemaan uusia juttuja. Minulla on tuosta valkoisesta mekosta toppiversio ja se on ruskea.

Sitten haluan myös "polvihousut". En tiedä onko niiden oikea nimi se, mutta tämäntyyppisiä tarkoitan:
118803.jpg
Nämä bongasin Halensin sivuilta.Yritin etsiä kaupungilta. Löysin kahdet kivat, mutta toiset maksoivat 63e ja toiset 75e. En sitten millään raaskinut tuollaisista housuista maksamaan niin paljon. Esim. farkut olisivat olleet eri asia, mutta että kesähousut. Ja etsintääni vaikeuttaa se, että haluaisin juurikin tuollaiset ruudulliset.

Ja sitten myös liivin! Olen vasta nyt alkanut lämmetä liiveille. Ennen mielestäni ne näyttivät vain sihteereiden vaatteilta. :D Nyt haluaisin itselleni sellaisen!
H&M:n sivuilla ei ollut kuin yksi ainokainen liivi eikä tämä ainakaan ole sellainen, jota etsin:
DL500_57266_09090_51_0196.jpg
Hiukan liian bisnestyyppinen minun makuuni. Haluaisin jonkun ruskean ja sellainen, jossa ei ole tuota niskalenkkiä. Täytynee huomenna bongailla!

Nyt väsyttää kyllä ihan sairaasti. Oli taas 10h päivä. Tänään siis tehtiin retki kotieläintilalle. En olekkaan ennen tajunnut kuinka pelottavia ja rumia ovat kalkkunat! Ja ennen luulin, että alpakat ovat merieläimiä, mutta siellä sitten selvisi, että ne ovat laaman sukulaisia. En tiedä mistä olen saanut päähän, että alpakka on joku merieläin!